راهکارهای افزایش سهم هلال‌احمر در بازار جهانی دارو و تجهیزات پزشکی
10 شهریور 1401 - 10:17
شناسه : 129020
0

رئیس جمعیت هلال‌احمر در جلسه با مدیرعامل و مسئولان سازمان تدارکات پزشکی بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیت و توان سازمان برای ارتقای عملکرد و فعالیت‌های هلال‌احمر در زمینه تولید دارو و تجهیزات پزشکی و همچنین رفع مشکلات بیماران مراجعه کننده به داروخانه‌های هلال‌احمر تاکید کرد. به گزارش مادوند و بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس جمعیت هلال‌احمر در جلسه با مدیرعامل و مسئولان سازمان تدارکات پزشکی بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیت و توان سازمان برای ارتقای عملکرد و فعالیت‌های هلال‌احمر در زمینه تولید دارو و تجهیزات پزشکی و همچنین رفع مشکلات بیماران مراجعه کننده به داروخانه‌های هلال‌احمر تاکید کرد.

به گزارش مادوند و بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ صبح امروز جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ با حضور رئیس جمعیت و مدیران سازمان تدارکات پزشکی جمعیت و شرکت‌های زیرمجموعه این سازمان برگزار و اقدامات، فعالیت‌ها و برنامه‌های آتی سازمان بررسی شد.

دکتر پیرحسین کولیوند در این جلسه یکی از رئوس اصلی برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر را نظام‌مند کردن شرکت‌های زیرمجموعه جمعیت عنوان کرد و افزود: باید از تمام ظرفیت و توان شرکت‌ها و سازمان‌ها از جمله سازمان تدارکات پزشکی برای ارتقای عملکرد و فعالیت‌های هلال‌احمر در خدمت‌رسانی به جامعه استفاده کنیم؛ چه در زمینه تولید و توزیع دارو و چه در زمینه تولید تجهیزات پزشکی و اقلام امدادی و … سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر هم باید براساس وجود مجوز تولید ۱۲۷ قلم دارو در جمعیت، میزان تولیدات خود را با در نظر داشتن کیفیت بالای محصولات، ارتقا دهد …

کولیوند افزود: هلال‌احمر در فعالیت‌های اقتصادی خود به دلیل مسئولیت اجتماعی‌ که برعهده دارد و همچنین براساس منطق اخلاقی و اسلامی، به دنبال سود و نفع مادی نیست، اما در انجام فعالیت‌های اقتصادی، نباید دچار ضررهای مالی شود. بنابراین لازم است با توجه به توانمندی و جایگاه هلال‌احمر ایران، حضور خود را در سطح بین‌الملل افزایش داده و سهم فروش محصولات این جمعیت را در بازار جهانی ارتقا دهیم.

وی با اشاره به دستاوردهای حضور هلال‌احمر در مجمع عمومی فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر در ژنو گفت: اولین بازخورد مثبت حضور در این مجمع، دریافت پیشنهاد خرید چادرهای امدادی تولید شرکت صنایع نساجی هلال ایران از سوی جمعیت‌های ملی‌ است که مایل به کمک به سیل‌زدگان پاکستان هستند. این اقدام هم باعث رونق تولید داخلی و هم تولید شغل برای کشور می‌شود. بنابراین کشورهایی که می‌خواهند به سیل‌زدگان پاکستان کمک کنند می‌توانند چادرهای امدادی را از شرکت صنایع نساجی هلال ایران خریداری کرده و ما پس از تولید، چادرها را به پاکستان ارسال کنیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بر استفاده از توان و ظرفیت اتاق بازرگانی، شرکت بازرگانی سهاکیش و … برای افزایش و ارتقای سهم هلال‌احمر در بازارهای جهانی هم تاکید کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، کولیوند در ادامه به فعالیت داروخانه‌های مرکزی هلال‌احمر در تهران و ضرورت کامل شدن نسخه‌های بیماران مراجعه کننده به داروخانه‌های هلال تاکید و خاطرنشان کرد: داروخانه هلال‌احمر مامن مردم نیازمند به دارو است و ما برای کمک به رفاه حال بیماران، از حمایت‌های کافی از سوی دولت و وزارتخانه‌ها برخورداریم. به همین دلیل باید برای اصلاح فضا و عملکرد داروخانه‌های هلال‌احمر برنامه جدی داشته باشیم تا مشکلات بیماران در زمینه تامین دارو از داروخانه‌های هلال‌احمر برطرف شود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋