فعالیت کارخانه‌های دومین اقتصاد بزرگ جهان رو به پایین!
09 شهریور 1401 - 14:19
شناسه : 128647
0

داده‌های رسمی امروز چهارشنبه نشان داد که فعالیت‌های تولیدی چین در ماه آگوست برای دومین ماه متوالی کاهش یافته است زیرا محدودیت‌های سختگیرانه کووید صفر و گرمای شدید رشد را تحت تأثیر قرار داده است. به گزارش مادوند، داده‌های اداره ملی آمار نشان داد که شاخص مدیران خرید که معیاری کلیدی برای فعالیت‌های تولیدی در […]

ارسال توسط :
پ
پ

داده‌های رسمی امروز چهارشنبه نشان داد که فعالیت‌های تولیدی چین در ماه آگوست برای دومین ماه متوالی کاهش یافته است زیرا محدودیت‌های سختگیرانه کووید صفر و گرمای شدید رشد را تحت تأثیر قرار داده است.

به گزارش مادوند، داده‌های اداره ملی آمار نشان داد که شاخص مدیران خرید که معیاری کلیدی برای فعالیت‌های تولیدی در دومین اقتصاد بزرگ جهان است، در ماه آگوست به ۴۹.۴ رسید که نسبت به ۴۹ جولای بیشتر بود اما همچنان پایین‌تر از مرز ۵۰ واحدی است که رشد را از انقباض جدا می‌کند.

قرنطینه‌های پراکنده کووید- ۱۹ در سراسر چین شور و شوق مصرف‌کننده و اعتماد تجاری را کاهش داده است، در حالی که افزایش دما در بخش‌های بزرگی از این کشور در تابستان امسال باعث جیره‌بندی برق برای کارخانه‌ها شد.

به نقل از رویترز، ژائو چینگه، آمارگیر ارشد اداره ملی آمار چین در بیانیه‌ای گفت: اقتصاد در این ماه با عوامل نامطلوب از جمله همه‌گیری و درجه حرارت بالا مواجه شد.

شاخص مدیران خرید تولیدی چین به دلیل قرنطینه چند ماهه در شانگهای و محدودیت‌های مرتبط با کووید در سایر نقاط، پنج ماه از ۶ ماه گذشته در قلمرو انقباض بوده است اما مقامات نشانه‌های اندکی از کاهش محدودیت‌های سختگیرانه همه‌گیر نشان می‌دهند.

رهبران چین در ابتدا هدف رشد تولید ناخالص داخلی کل سال را حدود ۵.۵ درصد تعیین کرده بودند اما با رشد اقتصادی تنها ۰.۴ درصد در سه ماهه دوم، تحلیلگران معتقدند که بعید است به این هدف برسد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋