آغاز ثبت نام آزمون استخدامی اداره ثبت اسناد و املاک
04 اردیبهشت 1399 - 13:28
شناسه : 12774
0

 رییس جهاددانشگاهی استان کردستان با بیان اینکه ثبت نام آزمون استخدامی اداره ثبت اسناد و املاک کشوری تا ١١ اردیبهشت ماه ادامه دارد اعلام کرد که متقاضیان می‌توانند برای دریافت دفترچه آزمون به لینک کانال  t.me/ejdkurd1مراجعه کنند. به گزارش مادوند،چیا سهراب نژاد با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی اداره ثبت اسناد و املاک کشوری اظهار […]

ارسال توسط :
پ
پ

 رییس جهاددانشگاهی استان کردستان با بیان اینکه ثبت نام آزمون استخدامی اداره ثبت اسناد و املاک کشوری تا ١١ اردیبهشت ماه ادامه دارد اعلام کرد که متقاضیان می‌توانند برای دریافت دفترچه آزمون به لینک کانال  t.me/ejdkurd1مراجعه کنند.

2558133به گزارش مادوند،چیا سهراب نژاد با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی اداره ثبت اسناد و املاک کشوری اظهار کرد: این آزمون با مجوز از سازمان اداری و استخدامی کشور توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

وی افزود: با برگزاری این آزمون ۳۰۰ نفر نیرو در سراسر کشور جذب می‌شوند.

رییس جهاددانشگاهی استان کردستان تصریح کرد: زمان ثبت نام در این آزمون از شنبه ۳۰ فروردین ماه تا ١١ اردیبهشت ماه است.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری آزمون ۳۰ خرداد ماه درنظر گرفته شده است، عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند برای دریافت دفترچه آزمون به لینک کانال  t.me/ejdkurd1مراجعه کنند.

سهراب نژاد در پایان یادآور شد که متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت www.hrtc.ir یا با شماره تلفن ۳۳۲۸۷۵١۶ (داخلی ١۹، ۲۰ و ۲١) تماس حاصل فرمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋