کاهش نرخ خرید دلار و یورو
21 اسفند 1398 - 13:51
شناسه : 12123
0

امروز هم نرخ خرید دلار و یورو در بانک‌ها کاهش داشت و هم نرخ خرید و فروش این دو ارز در صرافی‌های مجاز بانکی کاهش قیمت را تجربه کرد. به گزارش مادوند،در معاملات ارزی امروز (چهارشنبه) بانک‌ها هر دلار را به نرخ ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان از متقاضیان خریدند که بیش از ۲۵۰ تومان […]

ارسال توسط :
پ
پ

امروز هم نرخ خرید دلار و یورو در بانک‌ها کاهش داشت و هم نرخ خرید و فروش این دو ارز در صرافی‌های مجاز بانکی کاهش قیمت را تجربه کرد.

20180925094555cb dol ar er 22به گزارش مادوند،در معاملات ارزی امروز (چهارشنبه) بانک‌ها هر دلار را به نرخ ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان از متقاضیان خریدند که بیش از ۲۵۰ تومان ارزان شده است.

همچنین نرخ خرید هر اسکناس یورو از سوی بانک‌ها ۱۶ هزار و ۳۷۰ تومان اعلام شده است که نسبت به دیروز نشانگر کاهش ۳۰۰ تومانی است.

در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز هر دلار ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان خریداری و ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان فروخته شد که نسبت به دیروز ۱۰۰ تومان کاهش یافته است.

این صرافی‌ها امروز نرخ خرید هر اسکناس یورو را ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کردند و به قیمت ۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان فروختند که این نوع ارز هم نسبت به روز قبل ۵۰ تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.

ارز مسافرتی نیز با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک‌ها به ازای هر یورو حدود ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان در اختیار مسافران قرار گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋