ادامه روند کاهش شاخص کل بورس
20 اسفند 1398 - 13:22
شناسه : 12117
0

حرکت چراغ قرمز شاخص بورس همچنان ادامه دارد و معاملات امروز با ریزش بیش از ۱۴ هزار واحدی شاخص کل به پایان رسید. به گزارش مادوند، بازار سرمایه امروز هم همچون دو روز کاری قبل روندی نزولی داشت و شاخص کل این بازار با ۱۴ هزار و ۴۶۴ واحد نزول به رقم ۵۱۹ هزار و […]

ارسال توسط :
پ
پ

حرکت چراغ قرمز شاخص بورس همچنان ادامه دارد و معاملات امروز با ریزش بیش از ۱۴ هزار واحدی شاخص کل به پایان رسید.

5280044به گزارش مادوند، بازار سرمایه امروز هم همچون دو روز کاری قبل روندی نزولی داشت و شاخص کل این بازار با ۱۴ هزار و ۴۶۴ واحد نزول به رقم ۵۱۹ هزار و ۹۱۴ واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۱۵۳۵ واحد ریزش داشت و رقم ۱۷۸ هزار و ۴۳۵ واحد را ثبت کرد.

معامله‌گران امروز ۶۹۷ هزار معامله انجام دادند که ۴۰ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال ارزش داشت. در این بازار ۲۸۴ نماد منفی و ۵۸ نماد مثبت بودند که در این میان صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نفت و گاز و پتروشیمی تامین، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی پارس، گروه مپنا و معدنی و صنعتی گل گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را در بازار داشتند.

شاخص کل فرابورس هم همسو با شاخص بورس نزولی بود و با ۱۴۹ واحد سقوط به رقم ۶۷۴۴ واحد رسید. در این بازار ۶۲۸ هزار معامله به ارزش ۲۱ هزار و ۶۲۹ میلیارد ریال انجام شد.

از میان ۶۲ نماد مثبت و ۱۵۲ نماد منفی فرابورس، سنگ آهن گهر زمین، سهامی ذوب آهن اصفهان، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، فولاد هرمزگان جنوب، صنایع ماشین های اداری ایران، گروه توسعه مالی مهر آیندگان و توسعه مولد نیروگاهی جهرم نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋