ارزیابی نحوه کنترل بیماری کرونا تا پایان سال
16 بهمن 1398 - 17:15
شناسه : 11759
0

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان از ارزیابی نحوه کنترل بیماری کرونا در استان تا پایان سال خبر داد.  به گزارش مادوند ،محمدصادق کریمی‌کیا در نهمین جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی سلامت و امنیت غذایی خوزستان که امروز (۱۶ بهمن‌ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بحث بسیار مهم در حوزه کنترل ویروس کرونا […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان از ارزیابی نحوه کنترل بیماری کرونا در استان تا پایان سال خبر داد.

1398110514213548819486894 به گزارش مادوند ،محمدصادق کریمی‌کیا در نهمین جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی سلامت و امنیت غذایی خوزستان که امروز (۱۶ بهمن‌ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بحث بسیار مهم در حوزه کنترل ویروس کرونا و تهدیداتی که در این خصوص وجود دارد، موضوع افکار عمومی است.  از تمامی اعضای شورای سلامت خواهشمندیم کاری نکنند که موجب تشویش افکار عمومی شود و نگرانی را به استان تزریق نکنند.

به گزارش مادوند، وی افزود: در این خصوص مصوب می‌کنیم که تنها مرجع اعلام نظر و تصمیم‌گیری در موضوع ویروس کرونا، شورای سلامت خوزستان خواهد بود که ریاست آن با استاندار خوزستان و به دبیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز است.

کریمی‌کیا عنوان کرد: از بقیه دانشگاه‌های علوم پزشکی و فرمانداران استان خوزستان می‌خواهیم که از اظهارنظر و اطلاع‌رسانی در این خصوص خودداری کنند زیرا تنها مرجع استانی ما همین شورای سلامت و شخص استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز به نیابت سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی هستند که حق اظهارنظر در این خصوص را دارند.

وی بیان کرد: کروناویروس تهدیدی است که اکنون با آن مواجه هستیم و در کل دنیا نیز یک تهدید است اما در کنار تهدید، یک فرصت نیز هست تا بهداشت فردی را در استان‌هایی مانند خوزستان که در این زمینه مشکل دارند، دقیق‌تر آموزش دهیم تا شهروندان به این امر بیشتر بپردازند. اکنون تمامی دانشگاه‌های ما درگیر این موضوع هستند و این شرایط می‌تواند یک فرصت در زمینه آموزش بهداشت فردی باشد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان گفت: تا پیش از سال جدید نیز ارزیابی نحوه کنترل بیماری کرونا را در سطح استان خواهیم داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋