آخرین قیمت انواع سکه و طلا امروز
02 شهریور 1398 - 12:27
شناسه : 11629
0

 امروز شنبه ۲ شهریورماه ۱۳۹۸ بازار ارز با یک رشد نسبی اولیه آغاز به کار کرد و دلار ابتدا به محدوده ۱۱۷۰۰ تومانی هم رسید. اما ساعتی بعد نرخ دلار آزاد دوباره در محدوده ۱۱۶۰۰ تومانی ایستاد. نرخ رسمی دلار نیز از سوی صرافی ملی با ۵۰ تومان افزایش بین ۱۱۵۵۰ تا ۱۱۶۵۰ تومان اعلام […]

ارسال توسط :
پ
پ

 امروز شنبه ۲ شهریورماه ۱۳۹۸ بازار ارز با یک رشد نسبی اولیه آغاز به کار کرد و دلار ابتدا به محدوده ۱۱۷۰۰ تومانی هم رسید. اما ساعتی بعد نرخ دلار آزاد دوباره در محدوده ۱۱۶۰۰ تومانی ایستاد. نرخ رسمی دلار نیز از سوی صرافی ملی با ۵۰ تومان افزایش بین ۱۱۵۵۰ تا ۱۱۶۵۰ تومان اعلام شد. بازار طلای داخلی اما با توجه به جهش بهای اونس جهانی، با رشد نرخ‌ها مواجه شد.

694067 773به گزارش مادوند، امروز شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ بازار طلا و ارز تهران هفته را با افزایش قیمت آغاز کرد.

امروز در معاملات اولیه دلار آمریکا در بازار آزاد به ۱۱۷۰۰ تومان رسید. اما نزدیکی ظهر قیمت دلار در بازار آزاد ۱۱۶۳۰ تا ۱۱۶۶۰ تومان بود.

همچنین صرافی بانک ملی نرخ رسمی خرید و فروش دلار را با ۵۰ تومان افزایش داد اما نرخ رسمی یورو را ثابت نگه داشت و به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت خرید دلار آمریکا: ۱۱,۵۵۰ تومان  (۵۰)    /    قیمت فروش  دلار آمریکا: ۱۱,۶۵۰ تومان  (۵۰)

قیمت خرید یورو: ۱۳,۰۰۰ تومان  (۰)      /      قیمت فروش  یورو: ۱۳,۱۰۰ تومان  (۰)

آخرین قیمت انواع سکه و طلا امروز

از سوی دیگر در بازار طلا قیمت سکه طرح جدید به ۴ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان قیمت خورد. همچنین قیمت نیم‌سکه ۲ میلیون ۱۴۰ هزار تومان وربع‌سکه یک میلیون و ۳۱۰ هزار تومان است. سکه گرمی هم با قیمت ۹۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

اونس طلای جهانیبا جهش قیمت بیش از ۲۰ دلار به ۱۵۲۷ دلار رسید و در بازار داخلی مثقال طلای آبشده به بالای مرز ۱.۸ میلیون تومانی افزایش یافت و به رقم یک میلیون و ۸۱۶ هزار تومان رسید.  همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۴۱۹ هزار تومان است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋