ثبت‌نام جذب اختصاصی آزمون قضاوت ۱۳۹۷از ۱۷ مهر آغاز خواهد شد
07 مهر 1397 - 16:50
شناسه : 10795
1

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه ای اعلام کرد جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء در سال ۱۳۹۷ از نیمه مهرماه آغاز خواهد شد. به گزارش مادوند،در این اطلاعیه آمده است :«سامانه ثبت نام اینترنتی جذب اختصاصی، از روز سه شنبه مورخ ۱۷ / ۷ / ۹۷ بر روی سایت معاونت منابع انسانی قوه […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه ای اعلام کرد جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء در سال ۱۳۹۷ از نیمه مهرماه آغاز خواهد شد.

2670208 210به گزارش مادوند،در این اطلاعیه آمده است :«سامانه ثبت نام اینترنتی جذب اختصاصی، از روز سه شنبه مورخ ۱۷ / ۷ / ۹۷ بر روی سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه به نشانی www.qazahrm.ir قرار خواهد گرفت و از داوطلبان واجد شرایط و علاقمند به شرکت در آزمون مذکور، دعوت به عمل می آید، ضمن مطالعه دقیق شرایط و ضوابط ثبت نام، در مهلت مقرر ثبت نام اقدام کنند.
داوطلبان با مراجعه به سامانه مذکور و پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ یک میلیون ریال بصورت اینترنتی، نسبت به تکمیل مراحل ثبت نامی اقدام و در پایان، کد رهگیری ثبت نام را دریافت و نزد خود نگهداری کنند. فرایند ثبت نام، تا قبل از دریافت کد رهگیری ناقص و بلااثر است.
وجه پرداختی به عنوان هزینه ثبت نام، به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد و داوطلبان در ثبت نام و پرداخت هزینه دقت لازم به عمل آورند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋