وزارت صنعت ، معدن و تجارت خبر افزایش قیمت خودرو را تکذیب کرد
13 شهریور 1397 - 15:27
شناسه : 10613
0

وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، انتشار برخی اخبار مبنی بر افزایش قیمت خودرو به نقل از وزیر را تکذیب کرد. به گزارش مادوند،روابط عمومی وزارت صنعت و معدن و تجارت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:آنچه با عنوان افزایش قیمت برای خودروهای پایین ۴۵ میلیون تومان وخودروهای بالای ۴۵ میلیون تومانی به نقل […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، انتشار برخی اخبار مبنی بر افزایش قیمت خودرو به نقل از وزیر را تکذیب کرد.

82712242 71956868به گزارش مادوند،روابط عمومی وزارت صنعت و معدن و تجارت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:آنچه با عنوان افزایش قیمت برای خودروهای پایین ۴۵ میلیون تومان وخودروهای بالای ۴۵ میلیون تومانی به نقل از وزیر صنعت و معدن و تجارت در نشست مشترک کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از سوی یک سایت منتشر شده صحت ندارد.
این اطلاعیه می افزاید: محمد شریعتمداری در این جلسه هیچ گونه صحبتی درباره افزایش قیمت خودروها نداشته و سایت مزبور به دروغ خبر افزایش قیمت خودرو را به وزیر صنعت،معدن و تجارت منتسب کرده است.
روابط عمومی وزات صمت تاکید کرده است مرجع قیمت گذاری خودرو شورای رقابت است و تصمیم نهایی برای افزایش را ستاد تنظیم بازار خواهد گرفت و این وزارتخانه حق پیگیری قضایی انتشار اخبار دروغ و انتسابی به وزیر صنعت و معدن و تجارت را حق قانونی خود دانسته و از رسانه ها تقاضا دارد تا با انتشار اخبار غیر موثق به نوسانات قیمتی در بازار خودرو و نیز نگرانی مردم در این زمینه دامن نزند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋