طرح فروش خودروهای تولیدی گروه سایپا برای تنظیم بازار
06 شهریور 1397 - 16:29
شناسه : 10513
0

سایپا اعلام کرد: در راستای قطع دست دلالان، تنظیم بازار و تامین خودروهای مورد نیاز هموطنان، طرح فروش خودروهای تولیدی گروه سایپا هفته آینده آغاز خواهد شد. به گزارش مادوند،گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه ای از هموطنان خواسته است تا فقط از نمایندگی های مجاز و همچنین سایت اینترنتی رسمی این گروه به نشانی www.saipacorp.com اقدام به […]

ارسال توسط :
پ
پ

سایپا اعلام کرد: در راستای قطع دست دلالان، تنظیم بازار و تامین خودروهای مورد نیاز هموطنان، طرح فروش خودروهای تولیدی گروه سایپا هفته آینده آغاز خواهد شد.

images 1 2به گزارش مادوند،گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه ای از هموطنان خواسته است تا فقط از نمایندگی های مجاز و همچنین سایت اینترنتی رسمی این گروه به نشانی www.saipacorp.com اقدام به ثبت نام و خرید خودرو مورد نیاز خود کنند و از پرداخت هرگونه وجه اضافی یا واریز به حسابهای غیر شرکت سایپا و بالاتر از قیمت های مصوب، خودداری کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است:” قیمت هایی که در سایت های خرید و فروش خودرو یا توسط دلالان اعلام می شود، قیمت واقعی نبوده و به جهت سودجویی توسط دلالان اعلام شده، لذا هموطنان عزیز می‌توانند قیمت های مصوب محصولات گروه خودروسازی سایپا را از طریق سایت رسمی این گروه مشاهده کنند”.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋