کشف قاچاق لوازم آرایشی از اتوبوس در گمرک نوردوز
30 مرداد 1397 - 12:02
شناسه : 10410
0

ماموران گمرک نوردوز در­­دو عملیات، ​ ۴۱۵ کیلوگرم لوازم آرایشی قاچاق کشف کردند. ­ به گزارش مادوند،ماموران گمرک نوردوز در دو عملیات موفق شدند حدود­ نیم تن لوازم آرایشی را در دو اتوبوس مسافری ورودی از کشور ارمنستان کشف و ضبط کنند. بر اساس این گزارش ماموران ­گمرک در یک عملیات پس از بررسی اتوبوس […]

ارسال توسط :
پ
پ

ماموران گمرک نوردوز در­­دو عملیات، ​ ۴۱۵ کیلوگرم لوازم آرایشی قاچاق کشف کردند. ­

2526892 513به گزارش مادوند،ماموران گمرک نوردوز در دو عملیات موفق شدند حدود­ نیم تن لوازم آرایشی را در دو اتوبوس مسافری ورودی از کشور ارمنستان کشف و ضبط کنند. بر اساس این گزارش ماموران ­گمرک در یک عملیات پس از بررسی اتوبوس و مشکوک شدن به آن به کمک مربیان سمگا به بازرسی اتوبوس اقدام کردند.

آنها موفق شدند، در این عملیات ۲۲۵ کیلو لوازم آرایشی کشف کنند، که بسیار ماهرانه در اتوبوس جاسازی شده بود. این ماموران همچنین درعملیات مشابه دیگری موفق شدند، محموله ­دیگری از لوازم آرایشی را ­به وزن ۱۹۰ کیلوگرم که در یک اتوبوس ورودی از کشور ارمنستان جاسازی شده بود کشف کنند. طی این دو عملیات کشف قاچاق، مجموعا ۴۱۵ کیلو گرم لوازم آرایشی کشف و ضبط شد.

تیم مربیان سمگا موفق شدند در سال ۹۶ روزانه با تقریبا ۵ عملیات کشف، تعداد ۱۴۸۵ عملیات کشف مواد مخدر و غیرمخدر به وزن ۵۰۰۰۰ کیلوگرم را به نام خود ثبت کنند.

این کشفیات در ۱۹۰ هزار و ۲۳۶­­فقره بازرسی از محموله های ورودی، خروجی و پست صورت گرفته است. این تیم که متشکل از مربیان حرفه ای و سگهای آموزش دیده هستند با استقرار در برخی گمرکات همچنین توانسته اند به تشریفات سرعت بخشیده و باعث تسهیل بازرسی شوند.­

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋