راهکار بانک مرکزی برای ایجاد تعادل در بازار ارز
29 مرداد 1397 - 19:17
شناسه : 10393
0

رئیس‌ اتحادیه طلا و جواهر : حذف دلار از مبادلات اقتصادی راهکار بانک مرکزی برای ایجاد تعادل در بازار ارز است و اگر این سیاست با پاسخگویی به نیاز مردم همراه باشد تاثیرگذار خواهد بود. به گزارش مادوند، آیت محمدولی در خصوص حذف دلار از سامانه سنا (سامانه نظارت ارز )و چرخه مبادلاتی اقتصاد کشور […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس‌ اتحادیه طلا و جواهر : حذف دلار از مبادلات اقتصادی راهکار بانک مرکزی برای ایجاد تعادل در بازار ارز است و اگر این سیاست با پاسخگویی به نیاز مردم همراه باشد تاثیرگذار خواهد بود.

n00190497 bبه گزارش مادوند، آیت محمدولی در خصوص حذف دلار از سامانه سنا (سامانه نظارت ارز )و چرخه مبادلاتی اقتصاد کشور گفت: با توجه به وضعیت کشور، مسئولان اقتصادی از جمله بانک مرکزی به‌ منظور برقراری تعادل در بازار هر راهکار و سازوکاری را امتحان می‌کنند. 

وی تصریح کرد: بانک مرکزی قصد دارد با سیاست‌گذاری اقتصاد بازار را نظم بخشد و با مدیریت سیاست‌های اقتصادی در این بخش سعی در ایجاد تعادل در بازار ارز دارد.

محمدولی افزود: البته این مهم آسان به دست نمی‌آید و امیدواریم با اعمال این اقدامات، اهداف بانک مرکزی در بازگرداندن آرامش به بازار ارز و سکه محقق شود.

رییس اتحادیه طلا و جواهر در پاسخ به این پرسش که آیا حذف دلار از چرخه مبادلاتی کشور در ایجاد تعادل در بازار ارز موثر است؟ اظهار داشت: اعمال سیاست بانک مرکزی در کل مجموعه اقتصاد بازار، اگر همراه با تامین تقاضای مردم باشد به‌ طور قطع در ایجاد تعادل در بازار ارز اثرگذار است. محمدولی تاکید کرد: این اقدام برای تنظیم بازار ارز بوده و پس از آن و با عملی شدن سیاست‌های دولت در بسته ارزی، آرامش به بازار ارز برمی‌گردد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋