رشد دو هزار و ۷۱۸ واحدی شاخص بورس
29 مرداد 1397 - 16:40
شناسه : 10388
0

شاخص بازار سهام با رشد دو هزار و ۷۱۸ واحدی به کانال ۱۳۷ هزار واحدی وارد شد. به گزارش مادوند،با رشد صورت گرفته در معاملات امروز، بازدهی شاخص از ابتدای سال به ۴۲ درصد و یکساله نیز ۶۷ درصد ثبت شده است. امروز معاملات بازار در نماد معاملاتی شرکت های فولاد مبارکه با ۴۲۷ واحد، […]

ارسال توسط :
پ
پ

شاخص بازار سهام با رشد دو هزار و ۷۱۸ واحدی به کانال ۱۳۷ هزار واحدی وارد شد.

2262311به گزارش مادوند،با رشد صورت گرفته در معاملات امروز، بازدهی شاخص از ابتدای سال به ۴۲ درصد و یکساله نیز ۶۷ درصد ثبت شده است.

امروز معاملات بازار در نماد معاملاتی شرکت های فولاد مبارکه با ۴۲۷ واحد، ملی صنایع مس ایران با ۲۹۲ واحد و معدنی و معدنی گل گهر با ۲۴۷ واحد افزایش بیشترین تأثیر مثبت را بر برآورد شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.

ارزش کل معاملات امروز بورس تهران در حالی به بیش از ۷۲۷ میلیارد و ۵۹۶ میلیون تومان رسید، که ناشی از دست به دست شدن بیش از یک میلیارد و ۹۰۲ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۱۳۱ هزار و ۹۲۸ نوبت داد و ستد بود.
بررسی تغییر مالکیت بازار سهام حاکی از تداوم حضور پرقدرت حقیقی ها در سمت خرید است. به این ترتیب، خالص تغییر مالکیت بازار سهام به حدود ۱۱۵ میلیارد تومان رسید که از سمت بازیگران حقوقی به حقیقی بود.

عمده خرید حقوقی ها امروز در نمادهای “پارس”،”کاوه” و “های وب” بود، در مقابل اما حقیقی ها بیشترین خرید را در نمادهای “فولاد”،”فملی” و گکل” داشتند.

امروز نیز مانند روز گذشته برترین صنعت از نظر رشد ارزش معاملات، فلزات اساسی بود که این مولفه به ۲۴۶ میلیارد تومان رسید.

مهمترین خبر امروز بازار سهام مربوط به بازگشایی نماد “های وب” بود. سهام شرکت داده گستر عصر نوین پس از توقف طولانی، امروز با محدودیت نوسان ۲ درصدی قیمت و با استفاده از مکانیزم حراج به مرحله بازگشایی رسید. در ابتدای معاملات این سهم با صف فروش سنگین ۱۴۰ میلیونی در قیمت ۵۸۶ تومان همراه شد و در پایان با قیمت ۵۷۷ تومان به کار خود پایان داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋