کاهش قیمت خودرو های داخلی در بازار
15 مرداد 1397 - 16:25
شناسه : 10159
0

رئیس­ اتحادیه فروشندگان خودرو از کاهش ۱۰ درصدی قیمت خودروهای داخلی خبر داد. به گزارش مادوند ،سعید موتمنی با اشاره به افزایش ۳۵ درصدی قیمت خودرو در هفته گذشته افزود: شرکت ایران خودرو با کاهش عرضه به بازار سبب افزایش قیمت این کالا شد که این هفته با تغییر در حجم عرضه با کاهش اندکی در […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس­ اتحادیه فروشندگان خودرو از کاهش ۱۰ درصدی قیمت خودروهای داخلی خبر داد.

download 2 2به گزارش مادوند ،سعید موتمنی با اشاره به افزایش ۳۵ درصدی قیمت خودرو در هفته گذشته افزود: شرکت ایران خودرو با کاهش عرضه به بازار سبب افزایش قیمت این کالا شد که این هفته با تغییر در حجم عرضه با کاهش اندکی در قیمت این کالا مواجه هستیم.

وی نبود قطعه برای خودروهای سمند، پژو و دنا را بهانه شرکت خودرو ساز برای افزایش قیمت دانست و ادامه داد: هم اکنون اختلاف قیمت کارخانه و بازار در خودروهای زیر سی میلیون تومان به ۴ تا­ ۶ میلیون تومان،​ خودروهای سی تا ۴۵ میلیون را ۱۱ تا­ ۲۲ میلیون تومان و خودروهای ۴۵ میلیون تا ۶۰ میلیون تومان را ۱۸ تا ۳۵میلیون تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو درباره ­اختلاف قیمت خودروهای بالا ی ۱۰۰ میلیون تومان افزود: هایما با اختلاف ۵۵ میلیون تومان، ۲۰۰۸ با اختلاف ۷۵ میلیون تومان و مزدا با تفاوت ۱۰۰ میلیون تومان و سراتو با اختلاف ۵۰ میلیون تومان عرضه می شود.

موتمنی ادامه داد: قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در کارخانه ۴۱ میلیون و ۹۴۱ هزارتومان و در بازار ۵۸ میلیون تومان،​ پژو پارس lx کلاس ۱۳ در کارخانه ۴۲ میلیون و ۲۸۱ هزارتومان و در بازار ۶۴ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان، پژو پارس در کارخانه ۴۰میلیون و ۵۹۵ هزارتومان و در بازار ۵۴ میلیون تومان، سمند lx در کارخانه ۳۳ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان و در بازار ۴۷ میلیون تومان​، دنا پلاس در کارخانه ۵۳ میلیون و ۲۶۸ هزارتومان و بازار ۷۸ میلیون تومان و پراید ۱۱۱ در کارخانه ۲۲ میلیون و ۴۹۲ هزار تومان و در بازار ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان عرضه شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋