پیش بینی بارش های رگباری در مناطق شمالی و جنوبی کشور
15 مرداد 1397 - 12:15
شناسه : 10145
1

کارشناس هواشناسی: امروز عصر در برخی مناطق شمالی و جنوبی کشور شاهد بارش های رگباری و­ پراکنده خواهیم بود که این بارش ها در مناطق شمالی کشور منجر به سیلاب هم خواهد شد. به گزارش مادوند ،امروز دوشنبه در اغلب نقاط کشور ، آسمانی صاف و آفتابی خواهیم داشت اما پیش بینی می شود عصر […]

ارسال توسط :
پ
پ

کارشناس هواشناسی: امروز عصر در برخی مناطق شمالی و جنوبی کشور شاهد بارش های رگباری و­ پراکنده خواهیم بود که این بارش ها در مناطق شمالی کشور منجر به سیلاب هم خواهد شد.

download 1 1به گزارش مادوند ،امروز دوشنبه در اغلب نقاط کشور ، آسمانی صاف و آفتابی خواهیم داشت اما پیش بینی می شود عصر امروز در مناطقی از استان های گیلان، مازندران، گلستان، شمال غرب اردبیل­ و خراسان شمالی­ بارش های رگباری داشته باشیم که در برخی نقاط استان خراسان شمالی منجر به وقوع سیل هم خواهد شد.
وی گفت:­ همین اتفاق را در نواحی جنوبی کشور هم پیش بینی می کنیم و در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس عصر امروز بارش های رگباری و پراکنده به ویژه در ارتفاعات رخ خواهد داد.
سرکرده افزود:­ مسافران از اسکان در نواحی سیلاب و مسیر رودخانه ها خودداری کنند چرا که در استان های ساحلی خزر از جمله گیلان ، مازندران­ ، گلستان، شمال تهران و سمنان بالا آمدن سطح رودخانه ها پیش بینی می شود.
وی گفت: دمای هوا هم در نواحی شمالی کشور کاهش می یابد و همین وضع سه شنبه و چهارشنبه ادامه خواهد یافت.
کارشناس سازمان هواشناسی افزود : بادهای ۱۲۰ روزه سیستان در زابل هم شدت می گیرد که موجب تولید گردوخاک خواهد شد و شدت وزش باد امروز در زابل به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده است و البته این پدیده را در جنوب غرب کشور اما با شدت کمتر در خوزستان ، ایلام و بوشهر خواهیم داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋