ادامه عملیات جستجوی هواپیمای حادثه دیده از صبح آغاز میشود
29 بهمن 1396 - 19:30
شناسه : 6787
0

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: بالگردها با توجه به این شرایط نمی‌توانند به پرواز درآیند و تیم های امدادی از ساعت ۵:۳۰ صبح فردا(دوشنبه) ادامه عملیات جستجو را با جدیت پی می گیرند. به گزارش مادوند،اصغر سلیمی در خصوص آخرین وضعیت هواپیمای سقوط کرده تهران- یاسوج و عملیات امداد تیم های نجات […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: بالگردها با توجه به این شرایط نمی‌توانند به پرواز درآیند و تیم های امدادی از ساعت ۵:۳۰ صبح فردا(دوشنبه) ادامه عملیات جستجو را با جدیت پی می گیرند.

به گزارش مادوند،اصغر سلیمی در خصوص آخرین وضعیت هواپیمای سقوط کرده تهران- یاسوج و عملیات امداد تیم های نجات در منطقه، اظهار کرد: هم اکنون ستاد مدیریت بحران در منطقه پادنای علیا تشکیل شده است و حدود ۱۰۰۰ نیروی امدادی در نزدیکی های محل حادثه حضور دارند.

وی با بیان اینکه به دلیل مه شد و وضعیت نامساعد جوی، تیم های امدادی نمی‌توانند امشب کاری از پیش ببرند، گفت: هنوز محل سقوط هواپیما با توجه به کوهستانی بودن منطقه و نواحی صعب العبور مشخص نشده است و تیم های امدادی با توجه به اینکه منطقه دنا مرکز حیات وحش است باید احتیاط های لازم را مد نظر قرار دهند و خطرات احتمالی را بسنجند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋