اختلال در سه مرکز مخابراتی تهران از ۲۴ دی ماه
23 دی 1396 - 12:30
شناسه : 6094
0

شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: ارتباط تلفنی مراکز مخابراتی الغدیر، شهید محسنیان و پیروزی برای انجام عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابلی از ۲۴ دی ماه ( روزیکشنبه ) مختل می شود. ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات الغدیر با پیش شماره های ۳۳۰۰ تا ۳۳۰۴، ۳۳۶۸ تا ۳۳۷۳، ۳۳۴۳و۳۶۶۲ در محدوده خیابانهای […]

ارسال توسط :
پ
پ

شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: ارتباط تلفنی مراکز مخابراتی الغدیر، شهید محسنیان و پیروزی برای انجام عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابلی از ۲۴ دی ماه ( روزیکشنبه ) مختل می شود.

593abb46 f45b 45eb 946d ac357982f4ccارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات الغدیر با پیش شماره های ۳۳۰۰ تا ۳۳۰۴، ۳۳۶۸ تا ۳۳۷۳، ۳۳۴۳و۳۶۶۲ در محدوده خیابانهای منصور( شهید رضایی)، بزرگراه بعثت، بزرگراه امام علی، شهید ذوالفقاری مختل می شود.
همچنین در مرکز مخابرات شهید محسنیان با پیش شماره های ۶۶۷۸ تا ۶۶۸۲ در محدوده بلوار معلم غربی، یافت آباد، بزرگراه آزادگان، الغدیر جنوبی، حریم رودخانه کن اختلال ایجاد می شود.
علاوه براین در مرکز مخابرات پیروزی با پیش شماره های ۳۳۳۰ تا۳۳۳۶، ۳۳۷۸، ۳۳۷۹، ۳۳۲۵و۳۶۶۰ در محدوده خیابانهای شکوفه ، شهید عامری، دژکام، ناصر شریعتی و۱۷ شهریور به مدت ۷۲ ساعت اختلال خواهد داشت.
براساس آخرین گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضریب نفوذ تلفن ثابت کشور در بازه زمانی ابتدای سال ۱۳۸۶ تا انتهای شهریورماه امسال در حالی به رقم ۳۸.۶۹ درصد رسید که در سال ۱۳۸۶ این ضریب ۳۳.۴۳ درصد و در پایان خردادماه امسال ۳۸.۶۱ بود.
تعداد تلفن های ثابت دایری کشور تا پایان پارسال ۳۰ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۶۳۳ شماره بود و خردادماه امسال به ۳۰ میلیون و ۵۹۰ هزار و ۳۲۳ شماره رسید.
افزایش ضریب نفوذ تلفن ثابت به عدد ۳۸.۶۹ نشان دهنده آن است که با وجود توسعه تلفن همراه در کشور و توزیع بیش از ۱۶۵ میلیون سیم کارت هنوز تلفن ثابت جایگاه خود را در بین مردم از دست نداده و همچنان یکی از اصلی ترین وسایل ارتباطی مردم با یکدیگر است.
تعداد مشترک پهن باند ثابت کشور تا پایان اسفندماه پارسال ۹ میلیون و ۴۰۸ هزار و ۲۳ مشترک بود که در پایان شهریورماه امسال به ۱۰ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۱۱۸مشترک رسید.
آمار تلفن های همگانی کشور نیز تا پایان سال ۱۳۹۵ حدود ۱۱۵هزار و ۷۶۴دستگاه بود که تا پایان خردادماه امسال به رقم ۱۱۵ هزار و ۵۵۰ دستگاه رسید و این امر نشانگر کاهش تعداد دستگاه های تلفن همگانی در کشور در رقابت با تلفن همراه است.
شمار روستاهای دارای تلفن خانگی بر پایه تازه ترین گزارش، دفتر بررسی های فنی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به رقم ۴۸ هزار و ۹۷۶ روستا رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋