کمیسیون اجتماعی پستچیان را جزء مشاغل سخت و زیان‌آور تشخیص نداد
07 شهریور 1396 - 17:20
شناسه : 4640
0

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از تشکیل کارگروهی جهت رسیدن به راهکاری برای کارآمدسازی صندوق‌های بازنشستگی در این کمیسیون خبر داد و گفت که کمیسیون اجتماعی پستچیان را جزء مشاغل سخت و زیان‌آور تشخیص نداد. محمدرضا بادامچی در توضیح جلسه امروز کمیسیون اجتماعی،‌ گفت: طرح شمول مشاغل سخت و زیان‌آور در مورد متصدیان تجزیه و […]

ارسال توسط :
پ
پ

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از تشکیل کارگروهی جهت رسیدن به راهکاری برای کارآمدسازی صندوق‌های بازنشستگی در این کمیسیون خبر داد و گفت که کمیسیون اجتماعی پستچیان را جزء مشاغل سخت و زیان‌آور تشخیص نداد.

57303832محمدرضا بادامچی در توضیح جلسه امروز کمیسیون اجتماعی،‌ گفت: طرح شمول مشاغل سخت و زیان‌آور در مورد متصدیان تجزیه و توزیع (موزعین) شاغل در شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

وی توضیح داد: این طرح ناظر به این است که افراد شاغل در اداره پست و مشخصا پستچیان مشمول مزایای مشاغل سخت و زیان‌آور شوند که کمیسیون اجتماعی این موضوع را تایید نکرد.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت که این تعداد این افراد به ۴۰۰۰ نفر می‌رسد اما کمیسیون با رد این طرح به این نتیجه رسید که پستچی جزو مشاغل سخت و زیان‌آور نیست.

بادامچی همچنین با اشاره به بررسی طرح کارآمدسازی و ارتقای مدیریت صندوق‌های بازنشستگی در این کمیسیون، گفت: مقرر شد که کارگروهی برای بررسی دقیق‌تر این طرح تشکیل شود تا بر اساس نرم‌های جهانی موادی به این طرح اضافه شود که نتیجه آن ارتقای وضعیت و کارآیی صندوق‌های بازنشستگی همچون سایر کشورهای دنیا شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋