بارش در کشور همچنان ادامه دارد/تقویت سامانه بارشی در فردا
28 بهمن 1396 - 13:30
شناسه : 6700
0

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تقویت سامانه بارشی در فردا (۲۹ بهمن ماه) خبر داد و گفت: فردا شدت بارش در استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، آذربایجان‌ غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز در استان‌های تهران، البرز و قزوین پیش‌بینی می‌شود. به گزارش مادوند، احد وظیفه […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تقویت سامانه بارشی در فردا (۲۹ بهمن ماه) خبر داد و گفت: فردا شدت بارش در استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، آذربایجان‌ غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز در استان‌های تهران، البرز و قزوین پیش‌بینی می‌شود.

2047729به گزارش مادوند، احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی امروز در غرب، شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از مرکز، جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، استان‌های شمالی و به تدریج شمال شرق کشور، بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شدت بارش در استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان، جنوب آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، قزوین ارتفاعات البرز در استان‌های البرز و تهران خواهد بود. این سامانه بارشی فردا (۲۹ بهمن ماه) تقویت می‌شود و سبب بارش باران و برف و گاهی وزش باد شدید در مناطق ذکر شده خواهد شد.

وظیفه تاکید کرد: شدت بارش در استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، آذربایجان‌های غربی و شرقی، ارتفاعات البرز در استان‌های تهران، البرز و قزوین پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در روز دوشنبه (۳۰ بهمن ماه) در اغلب مناطق به جز بخش‌هایی از جنوب و جنوب شرق کشور بارش ادامه خواهد داشت، گفت: این سامانه بارشی در روز سه شنبه (۱ اسفند) در شرق و شمال شرق کشور فعال است و انتظار می‌رود از اواخر وقت همین روز از شمال شرق کشور خارج شود.

به گفته وظیفه از ظهر امروز تا فردا در استان خوزستان وزش باد شدید و به سبب آن وقوع پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز دوشنبه (۳۰ بهمن ماه) خلیج فارس مواج خواهد بود.

وظیفه در پایان در مورد شرایط جوی تهران اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۹ بهمن ماه) ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد، در بعد از ظهر افزایش باد و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود. همچنین بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۱۴ و ۶ درجه سانتیگراد خواهد بود. افزون بر این آسمان پایتخت در روز دوشنبه (۳۰ بهمن ماه) نیمه ابری با احتمال بارش پراکنده و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۲ و ۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋