باند فرودگاه هاشمی نژاد گشایش یافت
27 بهمن 1396 - 19:49
شناسه : 6688
0

نقص فنی در هواپیمای قشم ایر و فرود اضطراری آن که باعث بسته شدن باند فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد، اکنون برطرف شده و باند فرودگاه هم گشایش یافته است. به گزارش مادوند،فرودگاه هاشمی نژاد مشهد که به دلیل فرود اضطراری هواپیمای مسافری فوکر ۱۰۰ قشم ایر بسته شده بود، هم اکنون باز شده است. […]

ارسال توسط :
پ
پ

نقص فنی در هواپیمای قشم ایر و فرود اضطراری آن که باعث بسته شدن باند فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد، اکنون برطرف شده و باند فرودگاه هم گشایش یافته است.

13940217102013875252354به گزارش مادوند،فرودگاه هاشمی نژاد مشهد که به دلیل فرود اضطراری هواپیمای مسافری فوکر ۱۰۰ قشم ایر بسته شده بود، هم اکنون باز شده است.

نقص فنی در چرخ هواپیمای قشم ایر و فرود اضطراری در مشهد باعث بسته شدن باند فرودگاه هاشمی نژاد شد. شاهدان عینی از آتش گرفتن چرخ هواپیما و خاموش کردن آن توسط ماموران آتش نشانی و خدمات ایمنی فرودگاه خبر دادند.

محمدباقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه هاشمی نژاد مشهد در این رابطه در گفتگو با رسانه‌ها گفت: هواپیمای قشم ایر پس از فرود از باند خارح شده ولی خوشبختانه به ۱۰۴ مسافر و کرو پروازی آسیبی وارد نشده است.

وی افزود: به هواپیما خسارت جزئی وارد شده که اقدامات لازم بعدی در دستور کار است.

اطلاعات تکمیلی حاکی است، باز نشدن چرخ عقب سمت چپ یک فروند هواپیمای فوکر۱۰۰ هواپیمایی قشم، پرواز تهران-مشهد را دچار سانحه کرد.هواپیما بدون چرخ در مشهد فرود آمده اما از باند خارج شد.

جعفرزاده، مدیر روابط عمومی هواپیمایی کشوری هم  بیان اینکه هواپیما در زمان فرود دچار نقص فنی شده است، گفت: خوشبختانه اتفاقی برای مسافران نیفتاده است و گزارشهای اولیه دریافتی از قشم ایر حاکی است، این شرکت در تلاش است، مسافران بعدی این هواپیما را با هواپیمای جایگزین بفرستد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋