آغاز طرح نوروزی پلیس در معابر شهری از ۱۵ اسفند
23 بهمن 1396 - 17:10
شناسه : 6568
0

رئیس پلیس ترافیک شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس در معابر شهری از ۱۵ اسفند ماه خبر داد.  به گزارش مادوند،سرهنگ داوود قاسمیان در جلسه کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی نوروز ۹۷ که عصر امروز در شهرک آزمایش برگزار شد در گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی ماموران پلیس راهور در سطح شهرها اشاره کرد […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس ترافیک شهری از آغاز طرح نوروزی پلیس در معابر شهری از ۱۵ اسفند ماه خبر داد.

13951225000356 Test PhotoH به گزارش مادوند،سرهنگ داوود قاسمیان در جلسه کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی نوروز ۹۷ که عصر امروز در شهرک آزمایش برگزار شد در گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی ماموران پلیس راهور در سطح شهرها اشاره کرد و گفت: در نوروز ۹۶ مجموعا در سطح شهرها بیش از ۲۵ هزار و ۲۶۰ گشت خودرویی و ۱۹ هزار و ۴۵۷ گشت موتوری فعالیت داشتند که فعالیت این گشت‌ها در استان‌های مازندران، گیلان، قم، فارس، خراسان رضوی و خوزستان که بیشترین مسافران را در خود جای داده بودند، بیشتر بود.

وی با بیان اینکه در طرح نوروزی امسال ۱۴ درصد در تصادفات فوتی و ۱۰ درصد در تصادفات جرحی کاهش داشته‌ایم، گفت: متاسفانه در میان جان باختگان حوادث رانندگی رخ داده در شهرها عابران پیاده و موتورسیکلت‌سواران بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین ۴۰ درصد تصادفات به خاطر عدم توجه به جلو رخ داده است.

قاسمیان با بیان اینکه طرح ترافیکی پلیس راهور در درون شهرها از ۱۵ اسفندماه آغاز می‌شود، گفت: با توجه به اینکه در شهرها خریدهای شب عید و … وجود دارد از این رو طرح ترافیکی ما از ۱۵ اسفندماه آغاز می‌شود و از همین تاریخ نیز اجازه فعالیت عمرانی در معابر و مسیرهای شهری داده نخواهد شد.

رئیس پلیس ترافیک شهری ناجا برخورد با تخلفات حادثه ساز، رنگ آمیزی خطوط راهنمایی و رانندگی و رصد روزانه تصادفات را از جمله اقدامات پلیس برای نوروز ۹۷ اعلام کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋