سال آینده سالی پر از امید برای کشور
12 بهمن 1396 - 19:03
شناسه : 6276
0

وزیر کار، تعاون و امور اجتماعی سال آینده را یک سال پر از امید برای کشور دانست و بیان کرد: سال آینده ۷۲ هزار میلیارد تومان منابع در اختیار داریم که بر این اساس سال آینده سالی پر از امید خواهد بود. علی ربیعی عصر امروز ۱۲ بهمن ماه در آئین افتتاح همزمان چندین طرح […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزیر کار، تعاون و امور اجتماعی سال آینده را یک سال پر از امید برای کشور دانست و بیان کرد: سال آینده ۷۲ هزار میلیارد تومان منابع در اختیار داریم که بر این اساس سال آینده سالی پر از امید خواهد بود.

1396033113162344311205184علی ربیعی عصر امروز ۱۲ بهمن ماه در آئین افتتاح همزمان چندین طرح صنعتی و زیربنایی به صورت ویدئو کنفرانس توسط ریاست جمهور گفت: سلامت اجتماعی، تامین اجتماعی، مبارزه با فقر و درمان پروژه هایی است که امروز مورد افتتاح قرار خواهند گرفت.

وی از افتتاح ۵ مجموعه ورزشی در نقاط مختلف استان خبر داد و عنوان کرد: این پروژه ها به توسعه نشاط اجتماعی کمک خواهند کرد.

ربیعی از طرح های توسعه ای بیمارستانی در برخی از بیمارستان های استان کرمان خبر داد و افزود: ۶۱۸ میلیارد تومان سهم اشتغال فراگیر و همچنین ۴۶۷ میلیارد تومان نیز سهم اشتغال روستایی است که در مجموع هزار و ۸۵ میلیارد تومان را به خود اختصاص می دهد.

وی سال آینده را یک سال پر از امید برای کشور دانست و بیان کرد: سال آینده ۷۲ هزار میلیارد تومان منابع در اختیار داریم که بر این اساس سال آینده سالی پر از امید خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋