فرودگاه مهرآباد اعلام کرد:پروازها از سرگرفته شده‌اند
08 بهمن 1396 - 13:40
شناسه : 6245
0

فرودگاه مهرآباد اعلام کرد که در حال حاضر شرایط برای انجام پروازهای ورودی و خروجی در این فرودگاه فراهم شده و پروازها از سرگرفته شده‌اند. به گزارش مادوند، پس از بسته شدن باند فرودگاه مهرآباد به دلیل بارش سنگین برف، اکنون با کاهش نسبی بارش‌ها و برف‌روبی از باند پروازهای این فرودگاه به طور کامل […]

ارسال توسط :
پ
پ

فرودگاه مهرآباد اعلام کرد که در حال حاضر شرایط برای انجام پروازهای ورودی و خروجی در این فرودگاه فراهم شده و پروازها از سرگرفته شده‌اند.

download 3به گزارش مادوند، پس از بسته شدن باند فرودگاه مهرآباد به دلیل بارش سنگین برف، اکنون با کاهش نسبی بارش‌ها و برف‌روبی از باند پروازهای این فرودگاه به طور کامل انجام می‌شود.

طبق اعلام مسئولان فرودگاه مهرآباد، با توجه به این‌که تعداد زیادی از پروازهای شب گذشته و صبح امروز با تاخیر جدی همراه بودند، با آغاز دوباره فرآیند پروازها به نوبت و طبق برنامه‌ریزی‌های جدید از پروازهای جامانده عملیات آغاز شده و به برنامه‌ریزی‌های امروز خواهند رسید.

همچنین آخرین پیگیری‌های از فرودگاه امام خمینی (ره)، نشان می‌دهد که همچنان امکان برقراری پرواز در این فرودگاه وجود ندارد ولی با پیگیری‌های صورت گرفته امکان آن خواهد بود که ظرف ساعات آینده شرایط برای برقراری پروازها فراهم شود.

شرکت فرودگاه‌ها، از کلیه مسافران خواسته که پیش از عزیمت به فرودگاه شرایط جوی فرودگاه مبدأ و فرودگاه مقصد را بررسی و سپس نسبت به عزیمت به فرودگاه اقدام کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋