کاهش دما و پایداری هوای سرد تا روز چهارشنبه ( ۱۱بهمن)
07 بهمن 1396 - 15:22
شناسه : 6240
0

 مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: کاهش دما تا روز دوشنبه (۹ بهمن ماه) و ماندگاری هوای سرد تا روز چهارشنبه ( ۱۱بهمن) در کشور پیش‌بینی می‌شود. به گزارش مادوند، احد وظیفه اظهار کرد:‌ بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش‌یابی هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی ، بارش برف و باران در […]

ارسال توسط :
پ
پ

 مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: کاهش دما تا روز دوشنبه (۹ بهمن ماه) و ماندگاری هوای سرد تا روز چهارشنبه ( ۱۱بهمن) در کشور پیش‌بینی می‌شود.

بربه گزارش مادوند، احد وظیفه اظهار کرد:‌ بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش‌یابی هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی ، بارش برف و باران در غرب، شمال غرب، استان‌های شمالی، استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز ادامه می‌یابد و به مناطق مرکز، جنوب غرب و به تدریج به شمال شرق و شرق کشور خواهد رسید.

وی ادامه داد: وزش باد شدید امروز در مناطق شمال شرق، شرق، و بخش‌هایی از نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت:‌ فردا (۸ بهمن‌ماه) ضمن حرکت سامانه بارشی به سمت شرق ازمیزان بارش در شمال غرب و جنوب غرب کاسته می‌شود و گسترده بارش مناطقی از شمال غربی،‌ مناطق غرب ، مرکز، استان‌های شمالی، استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز، شرق و شمال شرق کشور را فرا می‌گیرد.

به گفته وظیفه در روز دوشنبه بارش پراکنده در برخی مناطق نیمه شرقی کشور انتظار می‌رود که به‌تدریج از میزان ابرها کاسته می شود.

وی افزود: امروز و فردا در برخی از مناطق بخصوص در مناطق و جاده‌های کوهستانی شمال، شمال شرق، دامنه البرز و شمال غرب بارش برف همراه با وزش باد شدید موجب کولاک و کاهش دید خواهد شد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این که دریای خزر امروز و فردا مواج وطوفانی خواهد بود، گفت: از بعد ازظهر امروز مناطق غربی خلیج فارس ، فردا کل منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز و در روز دوشنبه مناطق مرکزی، شرقی و تنگه هرمز و به تدریج دریای عمان به سبب وزش باد شدید ، متلاطم و مواج می‌شود.

وظیفه در پایان با اشاره به وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد:‌آسمان تهران فردا (۸ بهمن ماه) ابری همراه با بارش برف و کاهش دما و در اواخر وقت با کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود. در این روز بیشترین و کمترین دمای تهران صفر ومنفی ۵ درجه سانتی‌گراد خواهد بود. افزون بر این در روز دوشنبه (۹ بهمن کاه) آسمان پایتخت کمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می شود که بیشینه وکمینه دمای بین صفر و منفی ۶درجه سانتیگراد خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋