مراسم معارفه سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد
07 بهمن 1396 - 0:49
شناسه : 6229
0

مراسم معارفه سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس در محل سازمان برگزار شد. به گزارش مادوند به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، معاون توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران با اشاره به روند انتخاب سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس، در این مراسم گفت: آقای علیزاده […]

ارسال توسط :
پ
پ
مراسم معارفه سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس در محل سازمان برگزار شد.9 003
به گزارش مادوند به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، معاون توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران با اشاره به روند انتخاب سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس، در این مراسم گفت: آقای علیزاده سوابق مدیریتی بسیار خوبی در مناطق آزاد کشور دارند و تعیین وی به عنوان سرپرست با توجه به درایتی که در زمینه مدیریتی دارند، باعث می شود که روند رو به رشد ارس همچنان با شتاب ادامه داشته باشد.

 

 

علیرضا جعفری هرندی، عنوان کرد: منطقه آزاد ارس یکی از مناطق رو به رشد ایران محسوب می شود و دلیل این انتخاب نیز کمک به ارس بوده است تا بتواند همچنان شتاب توسعه ای خود را حفظ کند.
وی تصریح کرد: با همکاری و همدلی کارکنان سازمان منطقه آزاد ارس، آینده بسیار روشنی برای ارس پیش بینی می شود.
جعفری در ادامه گفت: خدمات صادقانه آقای عرب باغی در ۴ سال گذشته، بر هیچ کس پوشیده نیست و مراسم تکریم در شأن و با حضور آقایان عرب باغی و بانک برگزار می شود.
بازرس ویژه دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران نیز در این مراسم تاکید کرد: منطقه آزاد ارس سرآمد مناطق آزاد ایران در زمینه صنعتی است و عنوان صنعتی ترین منطقه آزاد ایران برازنده ارس است.
علی عالیخانی، افزود: میزان بالای صادرات ارس نشان دهنده صنعتی است که در منطقه آزاد ارس در حال فعالیت است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت های بالا، انتظار بیشتری از ارس وجود دارد و این منطقه باید علاوه بر صنعت، در حوزه های دیگر از جمله گردشگری نیز در بین مناطق آزاد پیشرو باشد.
نماینده ویژه دبیر شورایعالی مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی ایران، در ادامه گفت: مدیران تغییر می کنند اما آنچه که تغییر نمی کند، رشد و توسعه و روند توسعه ای منطقه آزاد ارس است و پرسنل این سازمان نیز باید به این موضوع اهمیت داده و با سرپرست سازمان، همکاری لازم را انجام دهند.
عضو هئیت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه این مراسم، ضمن تشکر از زحمات محسن خادم عرب باغی، تصریح کرد: هئیت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس با تمام توان به آقای علیزاده کمک خواهد کرد و امیدواریم که در دوره جدید نیز مراحل رو به رشد توسعه ارس ادامه پیدا کند.
سونیا اندیش، ادامه داد: تمام تلاش ما خدمت رسانی به سرمایه گذاران، مردم و فعالان منطقه آزاد ارس است و تنها چیزی که باقی می ماند، اثرات فعالیت های ما در این بخش از سرزمین ایران اسلامی است.
دیگر عضو هئیت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس در مراسم معارفه سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس، گفت: شکل گیری بسیاری از زیرساخت های منطقه آزاد ارس، مرهون زحمات آقای عرب باغی بوده است و انتظار داریم که در دوره جدید نیز روند توسعه ای ادامه پیدا کند.
ایرج حاتمی، تاکید کرد: مسیر پرالتهاب ارس در زمینه فعالیت های اقتصادی نیاز به همدلی و همکاری تمام پرسنل، مدیران و اعضای هئیت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس دارد و امیدواریم که بتوانیم در این مسیر یاری رسان سرپرست سازمان باشیم.
گفتنی است، مراسم معارفه سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس در محل این سازمان برگزار شد و در این مراسم، معاون توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران، بازرس ویژه دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران به همراه جمعی از اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران و روسای ادارات سازمان منطقه آزاد ارس حضور داشتند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋