ثبت سفارش واردات برنج از یکم بهمن ماه امسال تا پایان خردادماه سال آینده مجاز اعلام شد
29 دی 1396 - 13:20
شناسه : 6169
0

وزیر جهاد کشاورزی در نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت، ثبت سفارش واردات برنج را از یکم بهمن ماه امسال تا پایان خردادماه سال آینده مجاز اعلام کرد. در نامه «محمود حجتی» خطاب به «محمد شریعتمداری» آمده است: مدت ثبت سفارش تمامی محموله های برنج سه ماهه و برای یک ماه قابل تمدید […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزیر جهاد کشاورزی در نامه ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت، ثبت سفارش واردات برنج را از یکم بهمن ماه امسال تا پایان خردادماه سال آینده مجاز اعلام کرد.

57540486در نامه «محمود حجتی» خطاب به «محمد شریعتمداری» آمده است: مدت ثبت سفارش تمامی محموله های برنج سه ماهه و برای یک ماه قابل تمدید است.
در بخش دیگری از این نامه آمده است: «لطفا دستور فرمایید مراتب به تمامی متقاضیان اعلام و تعهد لازم مبنی بر این که محموله های وارداتی حداکثر بایستی تا شامگاه ٣١ تیرماه ١٣٩٧ وارد و ترخیص قطعی شود». 
براساس این نامه، حداکثر مهلت اعتبار ثبت سفارش، اعتبارات اسنادی و حواله تا تاریخ ٣١ خردادماه ١٣٩٧ خواهد بود.
حجتی تاکید کرده است که «به دلیل شروع فصل برداشت برنج داخلی ترخیص و واردات برنج پس از٣١ تیرماه ١٣٩٧ امکان پذیر نخواهد بود».
سیاست وزارت جهاد کشاورزی برای واردات برنج در بهمن ماه امسال حمایت همزمان از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان محصولات کشاورزی و فراهم سازی شرایط برای مصرف برنج با قیمت مناسب برای همه اقشار جامعه است.
نیاز مصرفی برنج کشور نزدیک به ۳.۲ میلیون تن است که نزدیک ۲.۲ میلیون تن از محل تولید داخلی و مابقی از محل واردات تامین می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋