شاخص کل بورس تا آستانه کانال ۹۹ هزار واحدی افزایش یافت
27 دی 1396 - 14:05
شناسه : 6152
0

در آخرین روز معاملات بورس تهران در این هفته شاخص کل تا آستانه کانال ۹۹ هزار واحدی افزایش یافت. تعدادی از کارشناسان بازار سرمایه معتقدند در روزهای آینده این شاخص می‌تواند از رقم ۱۰۰ هزار واحدی عبور کند. در معاملات امروز سهم های خودرویی‌ عمدتا با رشد قیمت مواجه شدند. به گزارش امادوند،، امروز چهارشنبه […]

ارسال توسط :
پ
پ

در آخرین روز معاملات بورس تهران در این هفته شاخص کل تا آستانه کانال ۹۹ هزار واحدی افزایش یافت. تعدادی از کارشناسان بازار سرمایه معتقدند در روزهای آینده این شاخص می‌تواند از رقم ۱۰۰ هزار واحدی عبور کند. در معاملات امروز سهم های خودرویی‌ عمدتا با رشد قیمت مواجه شدند.

57453108به گزارش امادوند،، امروز چهارشنبه شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران ۳۲۶ واحد رشد کرد و به رقم ۹۸ هزار و ۹۲۳ رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن با ۳۱ واحد رشد تا عدد ۱۷ هزار و ۴۳۹ افزایش یافت.

در حالی شاخص کل بازار سرمایه به رقم ۹۹ هزار واحدی نزدیک می‌شود که تعدادی از کارشناسان بازار سرمایه معتقدند با توجه به رشد قیمت‌ها در کالاهای اساسی از جمله فلزات در طی ماه های گذشته شاخص کل می‌تواند برای اولین بار سقف ۹۹ هزارتایی را بشکند و وارد کانال ۱۰۰ هزار واحدی شود.

شاخص آزاد شناور نیز ۴۳۱ واحد رشد کرد و تا رقم ۱۳۶ هزار و ۷۳۳ بالا رفت. شاخص بازار اول و بازار دوم نیز هر یک به ترتیب ۲۵۷ و ۵۶۰ واحد رشد داشتند.

سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین، فولاد مبارکه اصفهان و ایران‌خودرو هر یک به ترتیب ۷۹، ۷۷ و ۳۷ واحد در روند افزایشی دماسنج بازار سرمایه تاثیر داشتند و در طرف مقابل پتروشیمی فجر، گروه مپنا و پالایش نفت بندرعباس هر یک به ترتیب ۲۵، ۱۷ و ۱۵ واحد در روند کاهشی شاخص‌ها تاثیرگذار بودند.

مخالف روز گذشته امروز سهام گروه خودرو و ساخت قطعات، در بیشتر نمادها افزایش قیمت را شاهد بود. در این گروه ۱۶۵ میلیون سهم به ارزش بیش از ۲۴ میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت.

همچنین در گروه فلزات اساسی، ۱۰۰ میلیون سهم به ارزش ۳۲ میلیارد تومان دست به دست شد. در این گروه نوسان قیمت سهم‌ها عمدتا کمتر از یک درصد بود. هر چند که سهم‌هایی هم بودند که تا ۳ درصد نوسان قیمتی داشتند.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به رقم ۳۱۶ میلیارد تومان رسید و حجم معاملات عدد یک میلیارد و ۲۰۵ میلیون سهم را تجربه کرد. تعداد معاملات بورس تهران نیز به عدد ۶۴ هزار و ۷۷۲ رسید.

اما در فرابورس ایران شاخص کل با رشد ۰.۴ واحدی همراه شد و به رقم ۱۰۹۳ دست یافت. ارزش معاملات فرابورس ایران به رقم ۳۳۴ میلیارد تومان رسید و حجم معاملات عدد ۵۵۴ میلیون سهم و اوراق مالی را تجربه کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋