برگزاری آزمون استخدام پزشکان متخصص
22 دی 1396 - 10:40
شناسه : 6066
0

معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آزمون استخدام ۴۰۰ پزشک متخصص در وزارت بهداشت برای سراسر کشور امروز، ۲۲ دی ماه در ۵ شهر مختلف برگزار می شود. سید علی صدرالسادات افزود: این آزمون برای استخدام و بکارگیری پزشکان متخصص در بیمارستان ها و مراکز درمانی دانشگاه های علوم […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آزمون استخدام ۴۰۰ پزشک متخصص در وزارت بهداشت برای سراسر کشور امروز، ۲۲ دی ماه در ۵ شهر مختلف برگزار می شود.

1454560 1سید علی صدرالسادات افزود: این آزمون برای استخدام و بکارگیری پزشکان متخصص در بیمارستان ها و مراکز درمانی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می شود و طی آن ۴۰۰ پزشک متخصص در رشته های مختلف به استخدام مراکز درمانی دولتی درمی آیند.
وی گفت: این آزمون امروز در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، تبریز و بابلسر برگزار می شود و پزشکان متخصص از استان های مختلف برای شرکت در این آزمون باید در حوزه های امتحانی یکی از این شهرها حضور پیدا کنند.
حدود ۳۷ هزار پزشک متخصص در ۲۸ رشته مختلف مانند چشم پزشکی، رادیولوژی، رشته های جراحی، قلب، اطفال، زنان و زایمان، ارتوپدی، بیهوشی، روماتولوژی، غدد، داخلی، طب فیزیکی و توانبخشی، مغز و اعصاب، روانپزشکی، پوست، گوش و حلق و بینی و ارولوژی در کشور فعال هستند که بخش عمده آنها در بخش غیر دولتی فعالیت می کنند و بیش از ۳۰درصد پزشکان متخصص در تهران هستند.
صدرالسادات گفت: آزمون جذب پزشکان متخصص بخش کوچکی از نیاز وزارت بهداشت به نیروی انسانی را تامین می کند، آزمون اصلی استخدامی وزارت بهداشت در امسال، اول دی برگزار شد که طی آن حدود ۱۱هزار نفر پزشک عمومی، پرستار، ماما و کارشناس و کاردان در رشته های مختلف مورد نیاز وزارت بهداشت برای مراکز جدید بهداشتی درمانی استخدام می شوند.
وی افزود: نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت، اوایل بهمن از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود.
وزارت بهداشت با کمبود نیروی متخصص از جمله پزشک متخصص و پرستار مواجه است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋