تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین هواپیمایی هما و یونسکو امضا شد
21 دی 1396 - 17:10
شناسه : 6059
0

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران( هما) و کمیسیون ملی یونسکو- ایران به منظور تغییر نگرش مسافران این هواپیمایی، امضا شد. به گزارش مادوند،به نقل از پایگاه خبری وزارت راه شهرسازی، این تفاهم‌نامه بین «فرزانه شرفبافی»، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ‘هما’ و «سعدالله نصیری قیداری»، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران به […]

ارسال توسط :
پ
پ

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران( هما) و کمیسیون ملی یونسکو- ایران به منظور تغییر نگرش مسافران این هواپیمایی، امضا شد.

n82792826 72105086به گزارش مادوند،به نقل از پایگاه خبری وزارت راه شهرسازی، این تفاهم‌نامه بین «فرزانه شرفبافی»، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ‘هما’ و «سعدالله نصیری قیداری»، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران به امضا رسید.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت: تمام فعالیت‌های شرکت هما مبتنی بر خدمت‌رسانی به مردم و در رأس آنها جابه جایی ایمن و رعایت حقوق مسافران است.
وی افزود: این موضوع که هما با نهادی مانند کمیسیون ملی یونسکو پیوند داشته باشد، اهمیت زیادی دارد و ایران ایر در نظر دارد در بین مسافران خود تغییر نگرش ایجاد کند.
شرفبافی افزود: فراهم سازی پروازهای امن، آرامش در طول سفر نیز از فاکتورهای مهم و مورد توجه است و برای ایجاد این تغییر نگرش و رفتار، نیازمند اطلاع‌رسانی از سوی کمیسیون ملی یونسکو هستیم.
به گفته وی، یکی از این موارد همکاری می‌تواند ارایه اطلاعات به مسافران برای کمک به صنعت حمل و نقل هوایی کشور باشد.
سعدالله نصیری قیداری، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران، نیز گفت: کمیسیون ملی یونسکو به عنوان بازوی اجرایی این سازمان محسوب می شود و تلاش می شود در کنار شرکت ‘هما’ فعالیت‌های آموزشی، علمی و فرهنگی صورت گیرد.
وی تصریح کرد: چهره خوب جمهوری اسلامی ایران را باید به دنیا معرفی کرد و مهم از موارد درستی است که باید مورد توجه قرار گیرد .
برگزاری دوره‌های آموزشی اخلاق شهروندی، آموزش در حوزه‌های توسعه گردشگری، نشست‌های تخصصی در خصوص گسترش اکوتوریسم، ژئوتوریسم و توریسم فرهنگی و برگزاری نشست‌های تخصصی در خصوص علوم هوانوردی و نقش علوم پایه در هوانوردی از جمله محورهای این تفاهمنامه است.
پنجم اسفند ۱۳۴۰ برای نخستین بار یک شرکت هواپیمایی بازرگانی ملی تاسیس شد که این شرکت با نام بین المللی IRAN AIR و عنوان هواپیمایی ملی ایران با نام اختصاری ‘هما’ فعالیت خود را آغاز کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋