بارش باران و برف در کشور
18 دی 1396 - 12:30
شناسه : 6018
0

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی روند بارش باران و برف در کشور از ماندگاری هوای سرد در نیمه شرقی کشور خبر داد. احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز بارش برف در کرمان، بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد در هرمزگان و بارش پراکنده […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی روند بارش باران و برف در کشور از ماندگاری هوای سرد در نیمه شرقی کشور خبر داد.

103239احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز بارش برف در کرمان، بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد در هرمزگان و بارش پراکنده برف و باران در شرق فارس، نیمه شرقی گلستان، خراسان شمالی و بخش‌هایی از استان‌های خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود و از اواخر روز از میزان ابرناکی در این مناطق کاسته مخواهد شد. 

وی ادامه داد: امروز هوای سرد در نیمه شرقی کشور ماندگار است و در برخی مناطق شرق کشور وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: فردا (۱۹ دی‌ماه) نیز در برخی نقاط جنوب شرق کشور گاهی وزش باد شدید رخ خواهد داد و در سایر مناطق کشورجوی نسبتا پایدار حاکم می‌شود.

وظیفه تاکید کرد: از اواسط وقت چهارشنبه (۲۰ دی ماه) با نفوذ جریان‌های شمالی در استان‌های ساحلی خزر بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات البرز و به تدریج در خراسان شمالی بارش ‌پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

وی در مورد هوای تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا صاف همراه با غبار محلی در اواخر وقت قسمتی ابری با بیشینه و کمینه دمای ۱۱ و ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین آسمان تهران در روز چهارشنبه (۲۰ دی‌ماه) صاف تا کمی ابری همراه با غبارمحلی با بیشینه و کمینه دمای ۱۰ و ۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋