پیشنهاد تبدیل خانه پدری تختی به «موزه تختی»
17 دی 1396 - 11:30
شناسه : 6002
1

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران پیشنهاد داد که خانه پدری جهان پهلوان تختی به «موزه تختی» تبدیل شود. به گزارش مادوند،محمدجواد حق شناس در سی و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با اشاره به اینکه خانه پدری جهان پهلوان تختی هم اکنون به محلی برای تریکو بافی تبدیل […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران پیشنهاد داد که خانه پدری جهان پهلوان تختی به «موزه تختی» تبدیل شود.

svgam1به گزارش مادوند،محمدجواد حق شناس در سی و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با اشاره به اینکه خانه پدری جهان پهلوان تختی هم اکنون به محلی برای تریکو بافی تبدیل شده است، افزود: لازم است که به این خانه توجه ویژه‌ای داشته باشیم و آن را به «موزه تختی» تبدیل کنیم.

وی افزود: ۵۰ سال پیش در چنین روزی مردم تهران در تشییع جنازه با شکوهی از این مرد بزرگ قدردانی کردند و یاد و خاطره او را گرامی داشتند. متاسفانه امروز خانه پدری غلامرضا تختی در حال از بین رفتن است و این جای بسی نگرانی دارد.

وی ادامه داد: این خانه می‌تواند به عنوان موزه تختی و یک جاذبه گردشگری تهران تبدیل شود. در حال حاضر این محل به تریکوبافی تبدیل شده، لذا باید هر چه سریعتر شرایط تبدیل شدن این خانه به موزه را فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به زورخانه فولاد تختی اشاره کرد و افزود: این مجموعه نیز هم اکنون به یک انبار تبدیل شده در حالی که می‌تواند به یک موزه فرهنگی و گردشگری تبدیل شود. باید هر چه سریعتر اقدامات لازم برای خانه پدری تختی و همچنین زورخانه فولاد را جهت تبدیل شدن به موزه آغاز کنیم. این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدام شهرداری تهران برای پلمب اماکنی که تخلف دارند و استفاده از نیوجرسی برای اصول اطمینان ازعدم فک پلمب، گفت: این موضوع مشکلات عدیده‌ای را به وجود آورده که می‌طلبد مسئولان شهرداری تهران نسبت به استفاده از نیوجرسی توجه لازم را داشته باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋