تداوم آلودگی هوا در شهرهای بزرگ/فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب و غرب کشور
10 دی 1396 - 12:04
شناسه : 5890
0

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم آلودگی هوا در شهرهای تهران، کرج، اراک و مشهد از فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب و غرب کشور خبر داد. احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز در غالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم است که پیامد آن […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم آلودگی هوا در شهرهای تهران، کرج، اراک و مشهد از فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب و غرب کشور خبر داد.

عکس اصلی 4احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز در غالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم است که پیامد آن افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در برخی شهرهای صنعتی و پرجمعیت است. این شرایط تا اواخر فردا (۱۱ دی ماه) در مناطق مرکزی به‌ویژه تهران، کرج، اصفهان و اراک و تا سه‌شنبه ( ۱۲ دی ماه) بعدازظهر برای مشهد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: از فردا سامانه بارشی از شمال غرب و غرب، کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبب ابرناکی، بارش باران، وزش باد، کاهش دما و در ارتفاعات بارش برف می‌شود.

وظیفه ادامه داد: در روز سه‌شنبه گستره بارش علاوه بر غرب و شمال غرب، دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، دامنه‌های جنوبی زاگرس و جنوب غرب کشور را در برخواهد گرفت و چهارشنبه این سامانه در شرق سواحل خزر و شمال شرق کشور فعالیت خواهد داشت.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در روز دوشنبه در مناطقی از جنوب غرب کشور وزش باد و گرد و خاک نیز دوراز انتظار نیست.

وی در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: فردا آسمان تهران کمی ابر، غبارآلود در بعدازظهر همراه با افزایش ابر با بیشینه و کمینه دمای ۱۳ و ۶ درجه سانتیگراد خواهد بود. آسمان پایتخت در روز سه‌شنبه، ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۱ و ۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋