افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در برخی شهرهای صنعتی و پرجمعیت
09 دی 1396 - 10:41
شناسه : 5847
2

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی دو روز آینده درغالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود که پیامد آن افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در برخی شهرهای صنعتی و پرجمعیت است. احد وظیفه افزود: روز دوشنبه (۱۱ دی ماه) سامانه بارشی از سمت شمال غرب وغرب کشور را […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی دو روز آینده درغالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود که پیامد آن افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در برخی شهرهای صنعتی و پرجمعیت است.

n82733604 71996837احد وظیفه افزود: روز دوشنبه (۱۱ دی ماه) سامانه بارشی از سمت شمال غرب وغرب کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد و سبب ابرناکی، بارش باران، وزش باد در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام و لرستان می‌شود.

وی در ادامه گفت: در این روز در مناطقی از جنوب غرب کشور باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست و شهرهای صنعتی تهران، کرج، اصفهان، اراک و مشهد غبارآلود می‌شود همچنین بعد ازظهر دراستان‌های گیلان و غرب مازندران افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت اظهارکرد: آسمان تهران فردا صاف همراه با غبارمحلی دربعداز ظهر افزایش ابر با بیشینه و کمینه دمای ۱۱ و ۱ درجه سانتیگراد و دوشنبه نیمه ابری تا ابری دربعدازظهرهمراه با بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای هوا در این روز به ۱۰ و ۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋