هر قیمت جدیدی که برای بنزین اعلام می‌شود کذب محض است
21 آذر 1396 - 12:30
شناسه : 5671
0

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به برخی اخبار در مورد افزایش قیمت بنزین، گفت: هر قیمت جدیدی که برای بنزین اعلام می‌شود کذب محض است. زیبا اسماعیلی با بیان این‌که لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ به تازگی تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است، اظهار کرد: مجلس هنوز لایحه بودجه را بررسی […]

ارسال توسط :
پ
پ

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به برخی اخبار در مورد افزایش قیمت بنزین، گفت: هر قیمت جدیدی که برای بنزین اعلام می‌شود کذب محض است.

6448424018a115bde2fce57c374f410804396eزیبا اسماعیلی با بیان این‌که لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ به تازگی تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است، اظهار کرد: مجلس هنوز لایحه بودجه را بررسی نکرده و هنوز نمی‌توان نظر قطعی در مورد چگونگی اجرای این لایحه ارائه کرد.

وی با تاکید بر این‌که قیمت‌گذاری در مورد بنزین در اختیار شرط ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نیست، توضیح داد: مجلس و دولت باید در مورد افزایش قیمت بنزین تصمیم بگیرند و هر تصمیمی که مجلس و دولت اخذ کنند شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اجرا خواهد کرد.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اعلام برخی قیمت‌ها در بازه زمانی مشخص برای بنزین، گفت: افزایش قیمت بنزین نهایی نشده است و بنابراین هر مبلغ و هر زمانی که برای افزایش قیمت بنزین اعلام شده تکذیب می‌شود، زیرا هنوز مجلس شورای اسلامی به لایحه بودجه رسیدگی نکرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋