رگبار باران و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور
27 شهریور 1396 - 14:40
شناسه : 4928
0

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور از صاف بودن آسمان تهران طی دو روز آینده خبر داد. احد وظیفه اظهار کرد: در ساعات بعد ازظهر امروز رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت در دامنه زاگرس جنوبی […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور از صاف بودن آسمان تهران طی دو روز آینده خبر داد.

2016 3 15 15 49 4احد وظیفه اظهار کرد: در ساعات بعد ازظهر امروز رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت در دامنه زاگرس جنوبی و مرکزی در برخی نقاط استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، جنوب شرق لرستان، غرب اصفهان، ارتفاعات شمالی خوزستان و شرق بوشهر رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه طی امروز بارش پراکنده برای غرب مازندران دور از انتظار نیست، تصریح کرد: این وضعیت با شدت ضعیف‌تر و به صورت رگبار پراکنده فردا (۲۸ شهریور) در برخی نقاط استان‌های فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، شرق بوشهر، جنوب خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در سه روز آینده در بعضی ساعات در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، گفت: این باد شدید در منطقه زابل گاهی با گرد و خاک نیز همراه خواهد بود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده توضیح داد: آسمان تهران فردا و پس فردا صاف با حداقل دمای ۱۸ درجه و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋