پیروزی استقلال مقابل تراکتورسازی
20 مرداد 1396 - 22:45
شناسه : 4221
0

دیدار تیم های فوتبال استقلال و تراکتورسازی در هفته سوم لیگ برتر با برتری آبی پوشان پایتخت خاتمه یافت تا شاگردان علیرضا منصوریان اولین برد این فصل را تجربه کنند. در یکی از دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال، تیم استقلال از ساعت ۲۰:۴۵ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی رفت که این […]

ارسال توسط :
پ
پ

دیدار تیم های فوتبال استقلال و تراکتورسازی در هفته سوم لیگ برتر با برتری آبی پوشان پایتخت خاتمه یافت تا شاگردان علیرضا منصوریان اولین برد این فصل را تجربه کنند.

01234489در یکی از دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال، تیم استقلال از ساعت ۲۰:۴۵ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی رفت که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

سرور جباروف (۴۲) با شوت از پشت محوطه جریمه برای استقلال گلزنی کرد.

استقلال این مسابقه را با ترکیب سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، سید مجید حسینی، یعقوب کریمی، وریا غفوری، روزبه چشمی، امید نورافکن (۷۸ – جابر انصاری)، سرور جباروف (۸۵ – مجتبی جباری)، داریوش شجاعیان، حسین بیت سعید (۶۸ – مهدی قائدی) و سجاد شهباززاده آغاز کرد.

این مسابقه در ۲۰ دقیقه ابتدایی تحت تاثیر فشار حملات استقلال قرار داشت و آبی پوشان چهره کاملا هجومی به خود گرفته بودند. در مهمترین موقعیت این دقایق، سجاد شهباززاده مهاجم استقلال چند بازیکن تراکتورسازی را در محوطه جریمه این تیم دریبل کرد ولی ضربه نهایی او راهی کرنر شد.

تیم تراکتورسازی با گذشت مسابقه، خودش را پیدا کرد ولی در دقایق پایانی نیمه نخست این استقلال بود که روی شوت سرور جباروف به گل اول مسابقه دست یافت و بازی در نیمه اول با همین یک گل تمام شد.

در نیمه دوم بر خلاف ۴۵ دقیقه نخست، تیم تراکتورسازی بازی را هجومی آغاز کرد. شاگردان گل محمدی که برای نباختن به میدان آمده بودند نبض مسابقه را در اختیار گرفتند و توانستند در چند صحنه صاحب موقعیت گلزنی شوند. شوت مهدی کیانی از پشت محوطه جریمه که با واکنش مهدی رحمتی همراه شد یکی از این موقعیت های تراکتوری ها بود. محمد ابراهیمی دیگر بازیکن تراکتورسازی هم در دقیقه ۷۱ صاحب موقعیت خوب گلزنی شد که ضربه وی به تیرک دروازه تراکتور خورد.

علیرضا منصوریان در  دقیقه ۶۸ مهدی قائدی مهاجم جوان تیمش را به جای حسین بیت سعید روانه میدان کرد تا جریان هجومی تیمش را بیشتر کند ولی بازهم این تیم تراکتورسازی بود در دقیقه ۷۹ می توانست دروازه آبی پوشان را باز کند.

در نهایت تلاش بازیکنان دو تیم برای تغییر نتیجه راه به جایی نبرد و استقلال توانست به اولین برد خود در این فصل دست یابد. استقلال با این پیروزی ۴ امتیازی شد و تراکتورسازی سومین باخت متوالی خود را تجربه کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋