هشدار کارشناسان به مصرف سیگارهای الکترونیکی
08 تیر 1396 - 10:50
شناسه : 2823
0

کارشناسان هشدار می‌دهند: سیگارهای الکترونیکی تمایل نوجوانان را به استعمال سیگار واقعی افزایش می‌دهند.       در یک بررسی جدید آمده است نوجوانان و افراد جوانی که از سیگارهای الکترونیکی استفاده می‌کنند حدودا چهار برابر بیشتر احتمال دارد به استعمال سیگارهای رایج رو آورند. به گفته متخصصان، استفاده از سیگارهای الکترونیکی خطر گرایش به […]

ارسال توسط :
پ
پ

images 6کارشناسان هشدار می‌دهند: سیگارهای الکترونیکی تمایل نوجوانان را به استعمال سیگار واقعی افزایش می‌دهند.

 

 

 

در یک بررسی جدید آمده است نوجوانان و افراد جوانی که از سیگارهای الکترونیکی استفاده می‌کنند حدودا چهار برابر بیشتر احتمال دارد به استعمال سیگارهای رایج رو آورند.

به گفته متخصصان، استفاده از سیگارهای الکترونیکی خطر گرایش به استعمال سیگارهای رایج را حتی در نوجوانان و بزرگسالانی که در معرض فزآینده خطر مصرف سیگار نیستند، افزایش می‌دهد.

سیگارهای الکترونیکی نیکوتین را از طریق بخار وارد بدن می‌کنند، تاثیر این سیگارها بر سلامت عموم مردم همچنان مورد بحث و اختلاف‌نظر است. برخی معتقدند این سیگارها به بزرگسالان کمک می‌کند تا مصرف سیگارهای تنباکویی را ترک کنند در حالی که برخی دیگر براین باورند که این سیگارها می‌تواند نوجوانان را با استعمال سیگارهای رایج آشنا کند.

به گزارش هلث‌دی‌نیوز، کارشناسان معتقدند جوانان بیشتر احتمال دارد استعمال سیگارهای الکترونیکی را تجربه کنند و به دنبال آن نیز بیشتر احتمال دارد به مصرف سیگارهای رایج تمایل پیدا کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋