گران‌فروشی ۵۰ تا ۱۵۰ درصدی میوه در شمال تهران/کشف میوه‌های قاچاق و غیربهداشتی
25 خرداد 1396 - 10:44
شناسه : 2124
0

گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران به دنبال دریافت گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی، در بازدید از یک میوه‌فروشی در منطقه سعادت‌آباد تهران، ضمن کشف میوه‌های غیربهداشتی و قاچاق، این واحد را به خاطر گران‌فروشی ۵۰ تا ۱۵۰ درصدی جریمه کرد. به نقل از تسنیم، در این میوه فروشی که از ابتدای سال ۹۶ سه مرتبه […]

ارسال توسط :
پ
پ

1396032417164716111150584گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران به دنبال دریافت گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی، در بازدید از یک میوه‌فروشی در منطقه سعادت‌آباد تهران، ضمن کشف میوه‌های غیربهداشتی و قاچاق، این واحد را به خاطر گران‌فروشی ۵۰ تا ۱۵۰ درصدی جریمه کرد.

به نقل از تسنیم، در این میوه فروشی که از ابتدای سال ۹۶ سه مرتبه جریمه شده، کلکسیونی از تخلفات مختلف وجود داشت که از آن جمله می‌توان به گران‌فروشی و رعایت نکردن سود مصوب اتحادیه اشاره کرد.

به گفته قاضی تعزیرات، سیب گلاب با قیمت خرید هر کیلو ۱۰ هزار تومان، ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان، هلو با قیمت خرید هر کیلو ۶ هزار تومان، ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و خربزه که قیمت بهترین آن از دو هزار و ۳۰۰ یا ۴۰۰ تومان بیشتر نیست، ۴ هزار و ۷۰۰ تومان در هر کیلو عرضه می‌شد.

از دیگر تخلفات این واحد صنفی، عرضه مقادیر زیادی محصولات غیربهداشتی همچون زیتون، زیتون پرورده، روغن زیتون و رب گوجه فرنگی بود که با دستور قاضی تعزیرات، همه این کالاها در محل معدوم شد.

این واحد صنفی همچنین برخی میوه‌های قاچاق همچون گلابی، انبه، انگور و آناناس را عرضه می‌کرد که بابت این تخلف نیز به پرداخت جریمه نقدی و ضبط کالاها محکوم شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋