کاهش ارزش و رشد حجم معاملات پس از اتمام ساعت کاری بورس
24 خرداد 1396 - 19:20
شناسه : 2105
0

در پنج روز کاری گذشته شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران توانست ۴۵۲ واحد رشد کند. حجم معاملات عمده در این هفته به حدی بالا بود که در روزهایی حجم کل معاملات را حتی تا حدود پنج میلیارد هم رساند. در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته بورس اوراق بهادار تهران مقدار معاملات عمده به قدری […]

ارسال توسط :
پ
پ

13951006000959 PhotoAدر پنج روز کاری گذشته شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران توانست ۴۵۲ واحد رشد کند. حجم معاملات عمده در این هفته به حدی بالا بود که در روزهایی حجم کل معاملات را حتی تا حدود پنج میلیارد هم رساند.

در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته بورس اوراق بهادار تهران مقدار معاملات عمده به قدری بود که حجم معاملات را تا آستانه پنج میلیارد بالا برد. در حالی که در چهارشنبه هفته گذشته ارزش دادوستدها در پایان ساعت معاملات  رقم ۳۱۰ میلیارد و ۹۳۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را نشان می داد و حجم معاملات یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون سهم و اوراق مالی بود، ساعاتی پس از بسته شدن معاملات ارزش معاملات عدد ۱۷۹ میلیارد و ۳۵۸ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان را نشان داد و همچنین حجم معاملات به نزدیک پنج میلیارد رسیده بود.

در ۲۵ اسفندماه گذشته شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران به رقم ۷۶ هزار و ۷۳۷ واحدی رسیده است، این در حالی است که در ۱۸ اسفندماه این شاخص در تراز ۷۶ هزار و ۲۸۵ واحدی قرار داشت. همچنین شاخص آزاد شناور که در ۱۸ اسفندماه در کانال ۸۳ هزار و ۵۳۱ واحدی قرار داشت با رشد ۵۳۴ واحدی به رقم ۸۴ هزار و ۶۵ واحدی رسید.

علاوه بر این شاخص بازار اول با رشد ۳۳۴ واحد از عدد ۵۳ هزار و ۷۴۶ واحدی به رقم ۵۴ هزار و ۸۰ واحدی دست یافت و همچنین شاخص بازار دوم با رشد ۸۹۱ واحدی مواجه شد و تا کانال ۱۶۵ هزار و ۴۹۱ واحدی بالا رفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋