آمادگی بورس انرژی برای عرضه نفت در این بازار
18 مرداد 1394 - 15:24
شناسه : 1404
0

آمادگی بورس انرژی برای عرضه نفت در این بازار رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور با بیان آنکه این سازمان از ظرفیت نقدینگی های خرد مردمی برای تجهیز سرمایه های بزرگ استفاده خواهد کرد، گفت : عرضه نفت در بورس به مصوبه های خاص نیاز دارد . به گزارش حسابداری دات بازار به نقل از ایرنا ، […]

ارسال توسط :
پ
پ

آمادگی بورس انرژی برای عرضه نفت در این بازار

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور با بیان آنکه این سازمان از ظرفیت نقدینگی های خرد مردمی برای تجهیز سرمایه های بزرگ استفاده خواهد کرد، گفت : عرضه نفت در بورس به مصوبه های خاص نیاز دارد .

به گزارش حسابداری دات بازار به نقل از ایرنا ، محمد فطانت در خصوص موضوع عرضه نفت در بورس، اظهار داشت : عرضه نفت در بازار بورس به مصوبه های خاصی نیاز دارد به دلیل اینکه درحال حاضر درآمد حاصل از فروش نفت با استفاده از ارز، وصول می شود.

آمادگی بورس انرژی برای عرضه نفت در این بازار

آمادگی بورس انرژی برای عرضه نفت در این بازار

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور ادامه داد : درحال حاضر براساس قانون باید بخشی از درآمدهای فروش نفت کشور به صندوق توسعه ملی واریز شود ، بنابراین اخذ مجوزهای خاص از برخی مراجع قانونی برای فراهم شدن شرایط عرضه نفت در بورس یک ضرورت محسوب شود .
فطانت افزود : در صورت اخذ مجوزهای لازم این امکان به وجود می آید، نفت در بورس انرژی، با ریال جمهوری اسلامی ایران معامله شود و نکته دیگر اینکه سهم صندوق توسعه ملی ، با ریال پرداخت خواهد شد.
وی ادامه داد : سازمان بورس و اوراق بهادار کشور آمادگی لازم را برای عرضه نفت دربورس انرژی را فراهم کرده و امیدواریم با همکاری وزارت نفت،این مهم در بورس انرژی کشور انجام شود.

استفاده سازمان بورس از سرمایه های خرد مردمی

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور در خصوص برنامه های سازمان بورس برای استفاده از نقدینگی های خرد مردم ، تصریح کرد : یکی از کارکردهای بورس ایجاد زمینه استفاده از سرمایه های خرد مردمی است و برای تجهیز سرمایه های بزرگ باید از ظرفیت سرمایه های خرد تمام مردم کشور استفاده شود که البته سازمان بورس در این راستا برنامه هایی دارد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋