سامانه جدید کدال راه اندازی شد
17 مرداد 1394 - 14:00
شناسه : 1393
0

سامانه جدید کدال با نمای گرافیکی جذابتر و با قابلیت دسترسی آسانتر به اطلاعات و خدمات به عنوان بستر ارتباطات و تعاملات مستقیم ناشران و سرمایه­ گذاران بازار سرمایه طراحی شد. مدیر واحد توسعه کدال با ذکر این مطلب به نقش کلیدی این سامانه در ارائه اطلاعات شرکتها و ارتقاء شفافیت اطلاعاتی بازار سرمایه با […]

ارسال توسط :
پ
پ

سامانه جدید کدال با نمای گرافیکی جذابتر و با قابلیت دسترسی آسانتر به اطلاعات و خدمات به عنوان بستر ارتباطات و تعاملات مستقیم ناشران و سرمایه­ گذاران بازار سرمایه طراحی شد.

سامانه جدید کدال راه اندازی شد

سامانه جدید کدال راه اندازی شد

مدیر واحد توسعه کدال با ذکر این مطلب به نقش کلیدی این سامانه در ارائه اطلاعات شرکتها و ارتقاء شفافیت اطلاعاتی بازار سرمایه با انتشار بیش از ۳۰ نوع اطلاعیه اشاره کرد و گفت در نسخه جدید سامانه کدال استانداردهای نرم افزاری به منظور ایجاد رابط کاربری زیبا و سهولت دسترسی به اطلاعات به واسطه سازگاری با مرورگرهای مختلف از جمله مرورگرهای مورد استفاده در انواع گوشی های هوشمند و تبلت در نظر گرفته شده است.

مهندس اکبر عطائی فرد افزود: بهینه سازی روش جستجو، افزایش سرعت بارگذاری اطلاعیه ها و ضمایم آنها، ایجاد زیرساخت لازم برای چند زبانه کردن بخشهای مختلف و ارتباط مستقیم با نظرات تحلیلی مشاوران سرمایه گذاری پیرامون هر اطلاعیه در سامانه تـدان از سایر قابلیتهای سامانه جدید است.

وی ادامه داد: از انتهای روز جاری سامانه جدید در آدرس اصلی شبکه کدال به نشانیwww.Codal.ir بارگذاری خواهد شد ولی کاربران سامانه همزمان امکان انتخاب و مشاهده هر دو نسخه جدید و قدیمی (http://old.Codal.ir) را دارند و براساس تمایل خود می توانند اطلاعات مورد نظر خود را در یکی از این دو قالب مشاهده کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋